Til dig der abonnerede på vores 'gamle' app

Læs dette først

Vi har pr. 17. oktober 2021 slettet alle gamle abonnementer, der var foretaget gennem vores website (popsi.tv).
*
Siden juli 2021 har vi varslet dette via 3 push-beskeder plus en email til de tilmeldte konti. Derudover har det stået på vores hjemmeside.
*
Langt de fleste har da også set beskederne, men skulle du være én af dem, der først opdager det nu, så bare rolig. Her kommer infoen igen.

Spritny app – og der er mening med galskaben

Først! 1000 tak tak fordi du tidligere abonnerede på vores app. Det betyder rigtig meget for os. Den nye udgave indeholder både forbedringer og masser af nyt materiale. 

Hvorfor har vi lavet en ny app?
Den nye app er lavet til børnefingre, mens den 'gamle' skulle styres af en voksen. Der er naturligvis stadig funktioner, som skal styres af den voksne, men vi har fokuseret på at lave et trygt og let tilgængeligt univers, hvor børnene selv kan navigere rundt mellem spil og andet indhold. App'en er udviklet i samarbejde med dansk app-virksomhed, Makeable, som gennem deres apps og digitale platorme, har vi været med til at præge indlæringen hos både børn og voksne inden for flere forskellige fagområder – helt fra børnehavebarnet til overlægen.

Det helt nye er, at du abonnerer direkte i app'en, gennem din app store. Slud med at skulle over på en hjemmeside og lave login. Nu bliver det, som du kender det med alle dine andre apps.

FAQ

1. Skal jeg slette mit gamle abonnement?
Nej, vi har slettet folk løbende, mens de har bedt om det, og pr. 17.10.2021 har vi slettet alle. Også dem, der ikke har bedt om det.

2. Har I gemt mine data (navn, kreditkort, e -mail osv.)?
Nej, alt er slettet fra vores udbyders server. Det eneste vi vil kunne tilgå er tidligere transaktioner gennem betalingsservicen Stripe, ligesom du kan se dine tidligere betalinger på dit kontoudtog. Det er udelukkende for regnskabets skyld.

3. Kan jeg så ikke længere bruge jeres app?
Ikke den gamle, men den nye. Den gamle app er sat til automatisk at opdatere sig på dine enheder, men hvis du har nogle ældre ipads etc. med ældre styresystemer, så kan det principielt godt være, du stadig ser den gamle app. Så skal du manuelt ind slette den gamle app og hente den nye.

4. Kan jeg bruge mit gamle abonnement i den nye app?
Nej. Det er slettet. Du skal abonnere inde fra den nye app, og det abonnement foregår helt som med alle dine andre apps. Du abonnerer gennem Appstore og Google Play. Så er alle abonnementer samlet ét sted, og det er meget nemmere for dig at administrere.

HVORDAN VIRKER DEN NYE APP? SE HER>

Har du spørgsmål?
Mail til maiken@popsiogkrelle.dk eller send sms på 20640858